2006-10-13

Han eller hon?

Äntligen! :)

Någon psykolog har sagt att det första man identifierar hos en annan människa är könet, först därefter kan man gå vidare. Expressen, det är en han. Nu kan ni gå vidare!

(förresten, man kan skriva "Orhan kommer från Turkiet", eller "Pamuk kommer från Turkiet" eller "Författaren kommer från turkiet", eller "Årets pristagare..". Äh. Om ni inte hajjar hinten så hyr in mig som extern konsult till nästa år. Jag är billig. Grattis Orhan Pamuk iaf!

För att vara en riktig googleriddare och besserwisser så måsta jag bara länka till hur man UTTALAR denne herre: http://inogolo.com/pronunciation/d139/Orhan_Pamuk

Och en politisk bonus! Klicka på bilden nedan och kolla in sista stycket. Svd kan definitivt något om politik jag inte kan. Jag visste inte ens att vi HADE ett socialmonster!



Bild nr1 från buzz, bild nr 2 från avigsidan!

Inga kommentarer: