2012-01-31

Linda och socialdemokraterna, igen! Bonus: Expressens hiss!

Rosing förlåt THELENIUS träffar nya S-ledaren i trappan! Kanske inte helt osannolikt, eftersom de är grannar, men det är tillräckligt stort för att bli en expressennyhet:




Och Thelenius skrev en mycket initierad bloggpost om saken, igen, med fokus på vad som är viktigt:



Min kompis är lite sur på mig för att jag skriver så mycket om Linda. "Men vafan, kan du inte skriva nåt intressant om expressens HISS eller nåt?"

Nu håller jag ju varken med honom om att expressens hiss är intressant, eller expressen, om att just den hissen är intressant, men, på allmän begäran - EXPRESSENS HISS!



NATURLIGTVIS är hissen en expressenhändelse! PERSBRANT är ju drabbad! Och Zelmerlöw!

Artikeln: http://www.expressen.se/nyheter/1.2577961/hissen-fran-helvetet

Faktum är att expressenhissen är så intressant att den fått FLERA artiklar! Expressen var så sura över den att de provåkte en ANNAN hiss!

(observera deras slogan - BERÄTTANDE SOM BERÖR)



http://www.expressen.se/1.2578591

Fabeges hiss, de som äger hissen som strulat för Persbrant. Den är en BRA hiss! Jag citerar:

Åker upp och ner några gånger. En kostymklädd Fabegeman studerar mig misstänksamt.
- Fin hiss ni har, säger jag inställsamt.
- Hmm, svarar han.

 Räcker det med två artiklar om hissjäveln? NIX, ett webtvinslag oxå!




Treminuter hissfärd. Kan du tänka dig ett viktigare nyhetsinslag?


Berättande som berör. Jag erkänner. Jag är en av de BERÖRDA!

Inga kommentarer: