2005-11-28

Dumheter i korthet

Christina fick en dödskyss Ännu en starkt vinklad nyhet.

Artikeln handlar om att Christina dog pga nötallergi, hon drabbades av en anafylaktisk chock.
Men det är klart rubriken "USA: 15-åring dog av nötallergi" skulle nog inte sälja lika mycket. Dödskyss, ung kärlek. Hur romantiskt som helst.
Artikel
_____________________________________

Var hamnar Åke Green?

Himlen.
56%
Helvetet.
44%
Det tycks mig som om gud har outsourcat det där med dömandet till expressens läsare. (siffrorna är en ögonblicksbild över hur resultatet ser ut just nu)
Artikeln om saken.
(edit: har expressen tagit bort omröstningen?)
_____________________________________

Oväntade urler:
www.aftonhoran.se
www.afrobladet.se
www.aftonbaldet.se
www.expresse.se
www.exet.nu (ägde tidigare www.expressen.nu, men blev ifråntagen den)
Varning på exet och expresse, innehåller stötande material.

2 kommentarer:

Mamselamsen sa...

Jag läste det om dödskyssen på löpsedlarna igår och blev faktiskt lite nyfiken... men jag struntade i att köpa tidningen. Och sen glömde jag att läsa det på nätet. Tack för att jag fick reda på varför hon dog.

Anonym sa...

hej. jag har en sida: expressen.cjb.cc